Translate

måndag 13 oktober 2014

En måndag

Regn idag, det var ett tag sedan, men ändå skönt att promenera i.


 
Bygget på restaurangen vid badet stod stilla.

 
Husbygget vid Sundstorget däremot var det full fart på.

 
Det görs en ny väg vid ingången till invallningen. Jag antar att vägen för lastbilarna till fraktfartygen skall breddas.

 
Det är så vackert ovanför invallningen, jag blir så glad när jag kommer dit upp.

 
På två ställen finns det stenar att sitta på och titta ut över havet.

 
Dagens butik är min favorit, Maria Grant på Köpmansgatan. Det är alltid så roligt att titta in, hon har jämt nya saker och det är alltid begränsade antal.

 
Idag blev jag verkligen sugen på dessa, vill ha!

 
Och ljusstakarna är bara så läckra.

 
På eftermiddagen fick vi kärt besök och de nya klossarna testades.

 
Dockorna är dock fortfarande populära.


 
Lite gitarrspel är också roligt, men dansa och hoppa är nog bäst.

1 kommentar: