Translate

tisdag 28 oktober 2014

Födelsedagskalas

Jag hade uppdrag idag och fick hoppa promenaden. Lite tradigt för det var ett fantastiskt väder, jag gladdes ändå över den när jag cyklade.

 
Lerbergets hamn

 
Att cykla ner mot havet är det bästa som finns.

 
Dagens butik är Cykel & Fritid på Storgatan. Eftersom jag cyklar ganska mycket så blir det en del besök där. Idag behövde jag sätta fast mitt styre som blivit alldeles löst och vi hade inte verktyg som passade. Det fixade han som service och det är alltid trevligt bemötande där.


 
Precis innanför dörren finns en pump att använda.
 
Barnbarnet Ebba fyllde ju år igår och ikväll var det kalas.


 
Det bjöds på chili con carne som var jättegod tillsammans med bröd, ris och sallad.

 
Också en fin tårta på det, tack för allt gott.


 
Familjen tar ton och sjunger för henne. Imorgon åker hon med mamma Petra, syster Amanda och Mia till London.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar