Translate

torsdag 2 april 2015

Glad Påsk


Glad Påsk till er alla som besöker min blogg! 

Så jäkla trött jag är idag,  det har inte blivit många knop kan jag säga. Det har nog varit mer ansträngande i Berlin än jag har förstått. 

Vi fick ett kärt besök av två påskkärringar.


Fina små töser, Alice och Alva tillsammans med pappa Jonathan.





Det var full fart under några timmar. Wille skulle komma och spela med Harald och jag fick snabbt göra en hallonpaj eftersom han beställer "hembakat".


Hallonpaj med knäcktäcke.


Wille och mamma Petra.


I tisdags var det som vanligt Veckans Skiss nya skiss, http://veckansnyaskiss.blogspot.se/2015/03/57.html och denna veckan hade jag gjort ett kort.


Wishing you a beautiful day!








4 kommentarer:

  1. Vilka härliga påsktjejer! Önskar er också en Glad Påsk.

    SvaraRadera
  2. Ja Välkommen hem nu! Vila ordentligt i Påsk med mycket gott att äta. Låt dom pyssla om dig ordentligt :-) Du måste vara rädd om dig! Men titta ett till ursnyggt kort med BLOMMOR! Du kan ju det där med blommor fast du inte tror det! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, haha, blommor, ja jag är fortfarande inte så förtjust i det, men kul att använda ibland. Hoppas ni har det bra däruppe i fjällen med snön, kram

      Radera