Translate

söndag 10 juli 2016

CASology

Ja, alltså jag är nybörjare på detta med kort och med Clean and Simply. Nu gör jag kort till CASologys utmaningar, kanske det lär mig något att försöka. Jag är allt annat än nöjd med mina kort hittills, men det kanske tar sig eller så lägger jag ner det igen. Denna veckan är utmaningen att använda chevrons.



Jag använde ett chevronmönstrat papper som bakgrund till båda korten och sydde en maskinsöm runt om. På detta har jag stämplat en burk och klippt ut. Ett hjärta får symbolisera kärlek på burk till en person som får kortet. Ett gem håller ihop sytrådstrasslet.


Detta får tala för sig själv. 

2 kommentarer:

  1. Heja Heja Heja!!! Du må vara nybörjare eller inte men det märks då rakt inte!! Alldeles underbart snyggt!! Jag blir så imponerad<3 Gillar Massor!!! Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, du är ju för snäll! Men, kul är det iallafall, att göra kort! Kram

      Radera