Translate

fredag 8 juli 2016

Shoppingutflykt


Vårt nya shoppingställe haha! Vi började där idag, det följdes av Jula, Harald Nyborg, Rusta, Ikea och Väla. Fy fasen vad jag blir trött. Vi fick inte tag på allt vi skulle, eller kunde vi inte bestämma oss. 


Vi pausade med lunch på Ikea. Jag provade en ny rätt, grönsaksbullar med rotfrukter och rödbetshummus. Jag ska inte äta det fler gånger!


Harald åt det vanliga och det gör han fler gånger.


Vi skulle köpt bord och stolar till husbilen, men det blev inget så när vi väl fått lite kaffe i oss och vilat en stund tog vi en promenad och spanade på husbilarna nere i hamnen. Vad har dom för bord och stolar? Det var olika men vi fick nog lite hum om storlek och så.



Utanför Höganäs Roddklubb stod en gammal roddbåt som jag känner igen. Riktig nostalgi, jag rodde i klubben när jag var sådär 14-16 år och vi tävlade fast inte med denna. 





Efter en hyfsat fin dag började molnen torna upp sig och det blev regn ikväll. 


Fredag igen och jag får önska er en fin helg!

8 kommentarer:

  1. Maten ser riktigt äcklig ut ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske inte äcklig direkt, men inte särskilt gott!

      Radera
  2. Ja.... jag håller med Mia idag också 😃 Angående maten.... Kul med lite shopping!! Men man blir trött faktiskt och så lite beslutsångest på det 😃 Nåja tur ni kan åka igen. Har haft fint väder idag. Badade i vår lilla pool idag tom. Ett litet spsbad med vätme😉 Ha det gott!! KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trött är bara förnamnet och dessutom jobbade hjärnan på högvarv halva natten. Skönt att ni har en liten pool, ingen sjö i närheten som ni kan bada i? Kram

      Radera
    2. Brukar vara så att man fortsätter planera i efterhand😊 Jo det finns en sjö en bit bort men det är lämpligare att ha dom här när jag är själv med dom. Bekväm liksom😃

      Radera
  3. Kul att se Knock ..många minnen, de flesta roliga....Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag blev så glatt överraskad när jag såg den, har kanske stått där länge, men går sällan på den sidan av Roddklubben. Kram

      Radera
  4. Håller med Mia, jag tycker också det ser äckligt ut. Du får chansa på Haralds mat nästa gång! Ni får också ha en fin helg. Vår helg som du har noterat började jättebra och det gör nog lördag och söndag också! Kramar till er.

    SvaraRadera