Translate

fredag 8 juli 2016

Kraft

Ja Kraft i form av papper! Jag har gjort en layout till deras juliutmaning, då skall det användas Kraftboardpapper och denna månaden är det med tillägg musik och en moodboard.


Moodboarden är romantisk, det blev inte min layout, men jag använde notor och även en blomma.


Mitt kraftpapper ser lite gråare ut på fotot än vad det är. Jag färgade ett akvarellpapper och stämplade med notor och chevronen klippte jag ut från ett mönsterpapper från My Mind´s Eye. Foto på barnbarnet Wille när han spelade på en Cajòntrumma på skolavslutningen i kyrkan.

7 kommentarer:

  1. Håller med Mia!!! Gillar!! :) Chevronerna är så läckra!! och hela designen så snygg. Fotot passade ju utmärkt till temat med notpapper:) Härligt alltihopa!! Ha en bra dag kära du! Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, värmer mitt scraphjärta som vanligt! Kram

      Radera
  2. I love how you picked out the 'boy' colours from the inspiration and created a wonderful page. Love those giant arrows!

    SvaraRadera
  3. We are always amazed at the range of colours that the Kraft card stock comes in! I adore your chevrons & I think that you have used the mood board to perfection on your boy page! Well done you! And of course, thanks so much for sharing with us at K+ this month!!!

    SvaraRadera
  4. Fabulous design! Thanks for joining us over @ Kraft+ :)

    SvaraRadera