Translate

onsdag 6 juli 2016

Let´s Get Sketchy

Jag trodde ju inte att jag skulle ha tid för scrapping nu under sommaren. Vi skulle ju varit ute med båten! Nu blev det ju inte, så jag scrappar på och är så nöjd med det. Idag kommer en layout till Let´s Get Sketchys första skiss denna månaden.



Vit CS med lite akvarellfärg och svarta miststänk. I mitt kit från Studio Callico fanns den här texten i kork med och jag tyckte den passade här. I övrigt lite bitar av gamla papper från Panduro och lite annat smått från gömmorna. Foto på barnbarnet Sanna uppklädd inför avslutningsbalen när hon lämnar grundskolan.

13 kommentarer:

  1. Vilket fin kort på Sanna. Hon är så söt och fin eller får man säga vacker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja jag vet inte vad man kan säga om en 16-åring, men hon är fin eller vacker haha!

      Radera
  2. Alldeles ljuvligt!! Både layouten och tösen!! Härlig design och den titeln skapar Ha begär!! Så många snygga detaljer! Gillar massor!! Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna för dina alltid uppmuntrande ord till mig! Ja den titeln är fin, först tänkte jag, när sjutton ska jag använda den? Men, så plötsligt passar den! Kram

      Radera
  3. GORGEOUS! She looks beautiful in that dress for sure! Great page! Thanks for joining in at LGS!

    SvaraRadera
  4. Beautiful take on the sketch, thanks so much for joining us at LGS!

    SvaraRadera
  5. Such a beautiful take on the sketch! And a gorgeous picture! Thanks for joining us at LGS!

    SvaraRadera
  6. Gorgeous photos on a fabulous layout. Thanks for playing along with us at LGS!

    SvaraRadera
  7. Så snyggt!! Både layouten och fotona! Tack för att du är med och tävlar på LGS!

    SvaraRadera
  8. Such a beautiful page and photos. Thanks for joining in with us at Let's Get Sketchy.

    SvaraRadera
  9. Beautiful page and photos! Thank you so much for jooining us at Lets Get Sketchy :)

    SvaraRadera
  10. Gorgeous page!!!! Thanks for joining us @LGS!

    SvaraRadera