Translate

söndag 20 maj 2018

Bad och Babyshower

Det här makalöst vackra vädret bara fortsätter och fortsätter och vi kör inte ens ut med Boris. Nej, vi kommer att skjuta på det tills vi får dåligt väder haha! Idag började jag med att baka bullar.



Jag cyklade ner till badet för att doppa mig och Harald kom också efter sin promenad som han är flitig med. Jag har inte skrivit något om alla hans prover på länge, men hans blodvärden har blivit bättre och är inte längre någon fara. Däremot har han dåliga njurvärden och det ska diskuteras framöver. Han har också fått grå starr och kommer troligen att opereras framöver, men inte förrän tidigast i slutet av augusti.


Det är mycket pollen i vattnet, men det samlar sig i kanterna.



15,4 grader i vattnet idag, jag undrar om temperaturmätaren har fastnat.



Haralds moster Ami kom ner, hon har precis kommit hem från USA så det var roligt att träffa henne.


I eftermiddag var det Babyshower för barnbarnet Anna hemma hos hennes mamma Tessan.


Jag hjälpte till med att baka maränger och bullar.





Annas pojke Mathèo hade sovit hos mormor eftersom de var på bröllop igårkväll.




Kompisen Minelle, de är också på samma förskola.




Så kom de då äntligen, Anna blev överraskad och Mathèo fick följa med pappa Tim hem.






Det blev riktig gofika och så småningom när Anna ätit klart öppnade hon presenterna.





En hel del fina saker och till slut en bilbarnstol som vi lagt ihop till.


Nu går hon in i sista månaden. Tack till er alla för att vi lyckades göra om detta!

2 kommentarer:

  1. Vad skoj!! 💗💗💗 Roligt att överraska henne så! Och en massa gott och fint fika! Härlig dag igen. Kram

    SvaraRadera