Translate

måndag 28 maj 2018

Innedag

Idag har vi fått regn, välbehövligt! Det kom ju inga massor precis, men ändå, rätt skönt. Jag kom inte ut på hela dagen, inte för att jag är rädd för regnet, men det var så skönt att få lite gjort här hemma. Jag fortsatte sortera mina scrapsaker och blev nästan färdig, kan göra lite till efterhand, men nu kan jag iallafall scrappa igen.


Bara denna högen med gem, fastnar i varandra och jag vet ju inte riktigt vad jag har i högen. Nu är det sorterat i plastpåsar och är tillbaka i lådan. Jag ska köpa fler zippåsar. 


Jag gjorde middagen, Stekt fläsk med löksås, det är så gott. Jag köper det där färdigskivade fläsket som ligger i rulle, kanonbra och gott.

I eftermiddag kom dottern och kollegan för att redigera en film som Harald filmat till dem.


Lite fika och pratstund blev det också.

2 kommentarer:

  1. Härlig innedag med min älsklingsrätt. Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är gott, men allra godast med äggakaka tycker jag! Kram

      Radera