Translate

måndag 21 maj 2018

Paper Issues

En försommarlayout idag, denna vackra tid! En av alla Paper Issues månadsutmaningar


Denna handlar om ett samarbete med en annan utmaning, denna gången med Let´s Get Sketchy som jag brukar hänga på fast det är ett tag sedan nu. 


Jag vände på skissen ett halvt varv.


Jag har använt vit CS och botaniserat i mina gömmor och tagit lite olika papper, det blir aldrig helt bra, jag kan tycka att pappren passar ihop, men sedan, när jag tittar på det färdiga resultatet inser jag att det inte är så. Jag gillar fotot iallafall haha!

9 kommentarer:

  1. En härlig och snygg tolkning av skissen!! Gillar det storprickiga pappret massor. Och fotot😍
    Kram

    SvaraRadera
  2. Well done--love the way this turned out turning this sketch! Thanks for joining us at Let's Get Sketchy!

    SvaraRadera
  3. Wonderful page Christel! I love the inking on your background paper and how you used some floral papers! Thanks for playing at LGS!

    SvaraRadera
  4. Great take on the sketch! Love the stars! Thank you for joining us at LGS!

    SvaraRadera
  5. A wonderful work. I also like to use sewing machines very much.Thank you for joining us at LGS!

    SvaraRadera
  6. Love the way you flipped the sketch! Brilliant. Thanks for playing along with us at LGS!

    SvaraRadera
  7. What a great take on the sketch. Thanks for joining in with us at Let's Get Sketchy.

    SvaraRadera
  8. Beautiful flowers. Thanks for playing along with us at Let's Get Sketchy.

    SvaraRadera