Translate

fredag 11 maj 2018

Scrap the Boys

Scrap the Boys har även börjat med en kortutmaning. Det är roligt och jag har gjort ett kort till den senaste.



Ett barnkort eller ja det kan ju lika gärna vara till en vuxen, det är bra att kunna använda alla små spillbitar till något. Jag gjorde det här kortet precis innan jag skulle åka till Varberg, blev lite stressad och som jag kladdade..... Bland annat satte jag limmet upp och ner i min kaffekopp och märkte det inte ens så när jag tog det droppade det kaffe överallt och även på kortet.

5 kommentarer:

  1. I just love your cute card. What a great take on our challenge. Thanks for joining us at Scrap the Boys card challenge.
    Hugs Pinky

    SvaraRadera
  2. Älskar älskar ÄLSKAR detta kort!! Blir å glad av det, underbara färger och så snygg tolkning av skissen !! 💗💗💗 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, åh vad du muntrar upp mig! Tack! Kram

      Radera