Translate

onsdag 16 maj 2018

Onsdag

Detta fantastiska väder fortsätter, jag bara njuter och älskar det. Idag tog vi en paus i cyklandet och jag gick ner till badet.


Badet var jätteskönt även om temperaturen inte verkar vilja gå upp, 15 grader idag. Lite algblomning också, hoppas inte det blir mer.


Hemma var det lite städning och tvättstuga, konstigt, för de där hemsysslorna måste göras trots vädret. 

Ikväll kom Haralds bror Johan med fru Karina hit på besök och syskonen här i Höganäs träffades nere på Hamnkrogen.





Jag åt en riktigt god Fisksoppa.


Några åt efterrätt, jag skulle gärna velat men sparade mig.


I solnedgången gick vi hem till oss för kaffe och avslutning.


Någon kom på villovägar!



Vi avslutade denna trevliga träff hemma hos oss med kaffe och tillbehör.

2 kommentarer:

  1. Ännu en underbar dag! Glädje ❤️ Ja vilket väder vi har haft, idag har vi en paus bara 7.4 grader och regn i luften. Hoppas det vänder igen snart... Vilka fina bilder igen, den solnedgången!! Wow!!! Kram på dig vännen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja hela Sverige verkar ha fått en underbar försommar! Ibland kan en sämre dag sitta bra för att få vila lite och få lite gjort! Kram

      Radera