Translate

tisdag 1 maj 2018

Hemma igen



Här stod vi helt ensamma inatt, bara tät mörk skog på tre sidor också sjön på den andra. Det var vackert och tyst, men när det blev natt blev jag nojig. Jag brukar aldrig känna mig rädd, men inatt kunde jag inte styra mina tankar, så irriterande. Jag tänkte till och med ut hur vi skulle bli dödade haha! Jag somnade vid två-tretiden och när jag vaknade på morgonen fattade jag inte vad jag höll på med, det var ju så rofyllt och vackert. Fast jag tror att det är den mörka skogen, jag har aldrig gillat det så det får nog vara för vår del.

Vi åkte vidare mot Ullared för att passa på att handla lite på Gekås. 


Man kan tro att alla husbilar kör till Ullared, så många på parkeringsplatsen! Vi fick iallafall handlat en del. 


Vanliga bilar fanns det också gott om.


När vi kom ut från varuhuset öste regnet ner och vi körde hem, vi hade tänkt en natt till, men ångrade oss.


Lite i magen behövde vi innan sista biten hem.


Nu hoppas vi på lite bättre väder nästa gång vi kör ut. Fast vi är så nöjda med denna turen, vi har fått vara med om så mycket på dessa sex dagar.


Jag läste ut en bok som är väldigt bra, jag hade lite svårt att få ihop personerna i början, men de knöts ihop från helt olika livssituationer och ändå behandlades kvinnorna på samma sätt. Den är så läsvärd.

6 kommentarer:

  1. Välkommen hem igen!! Kram💗💗💗

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och en stor kram, nu ska jag sätta igång med scrappingen igen!

      Radera
  2. Välkomna hem ...och nu skall det bli fint väder enligt vädergubbarna..iallafall över helgen..härligt..Kram Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, underbar tid vi har nu framför oss! Kram

      Radera
  3. Ser jättemysigt ut där vid vattnet! Var är det? Blir en tur till Ullared för oss oxå framöver.
    Anna/Boihusbil.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jättefin plats, härligt på sommaren. N 57 28 44 E 13 40 10

      Radera