Translate

söndag 4 maj 2014

Söndag

Idag hade jag tid att testa min nya kamera och det känns riktigt bra. Så skönt att bara ha en och jag tror att den kommer att ta fina bilder.

 
Med teleobjektivet från balkongen.
 
Vi cyklade hem till Jonathan och Hanna tillsammans med Mia på förmiddagen. Hanna fyllde 30 år men skulle inte fira och vi ville ändå säga grattis.



 
Vi hade en trevlig stund med fika i trädgården och Alva och Alice underhöll som vanligt.
 
Resten av söndagen städade och tvättade jag. Jag har helt missat att hålla iordning på sista tiden och det var riktigt välbehövligt och det är så skönt när allt är fint igen. Harald fortsatte båtarbetet i hamnen. Jag hälsade på min syster en stund det känns väldigt roligt.

 
Det ser ju inte så roligt ut precis, men Per i Vikens isterband är bara så goda och med stuvad potatis till är det en riktig favoritmiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar