Translate

lördag 9 mars 2019

Förkyld

Det var väl passligt, att bli förkyld just nu. Kan jag månne framkalla det för att stanna hemma? Nej, jag skojar, jag ser faktiskt fram emot att köra även om känslorna är blandade. Jag tror inte att det är en farlig förkylning och det är ju några dagar kvar. Jag packar ner några kassar varje dag och idag har jag hängt i tvättstugan.
En liten promenad med dotter Mia kombinerad med pratstund.


Vi rundade Kaptenens Trädgård där dagens bänk blev fotad.



Jag har inte orkat så mycket idag trots Panodil och Harald gjorde middagen.


Ryggbiff med potatisgratäng och lite grönt på mitt önskemål. det var jättegott!

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna för snabb bättring. Varför är det så många män som inte äter grönt? Jag bara undrar. Uppläggningen på tallriken ser mycket godare ut med grönt till. Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ulla, det undrar jag också, märkligt! Kram

      Radera
  2. Alltså så trist med förkylning nu då när ni ska iväg!! Hoppas det ger dig snabbt iaf!! Fina bilder som alltid!! Och god mat!! Kraam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de där förkylningarna passar aldrig in haha! Kram

      Radera