Translate

lördag 2 mars 2019

Vilodag

Idag har jag inte ens kommit ut och haft det så skönt här hemma, scrappat lite och ja, jag vet faktiskt inte riktigt vad jag gjort. Vi fick besök av sonen Andreas och barnbarnet Charlie, det var så roligt. En mysig fika och pratstund.


Ja, en pratade och en kollade sin Iphone haha!


Jag har hängt på en fotoutmaning under mars månad som jag hittat via en scrapvän på Instagram, det är kul med ett tema varje dag. Igår var det Välkommen och idag är det Grönt. Jag måste ju inte vara med varje dag, får se hur det blir.




Idag gjorde jag faktiskt denna tagen helt utan någon utmaning. Jag ville bara testa att göra en sådan som alternativ. Den är till dotter Mia.

4 kommentarer:

  1. Den blev jag glad för💛

    SvaraRadera
  2. Mysigt m spontanbesök! Och så härlig tag med Mia på!! Även fint grönt bidrag på fotoutmaningen💚. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja just nu tycker jag det är så roligt med den där fotoutmaningen. Kram

      Radera