Translate

tisdag 16 april 2019

Bad igen

De långa promenaderna blev redan korta. Idag hann jag inte så långt, pensionärens dilemma haha!



Jag gick en runda till Siöcronaparken för att se hur långt vårblommorna kommit.



Jag städade husbilen Boris, han har väntat en hel vecka.


Nu är det rent, fräscht och fint igen och han är beredd på nya färder.



Barnbarnet Ebba kom och hälsade på oss, jag blir alltid så glad när de kommer sådär självmant.


Jag gjorde våfflor och vi hade en mysig pratstund. Tack för att du kom.


Klockan tre hade dotter Mia och Hanna med barnbarnsbarnen Alva och Alice samt jag bestämt träff i Kvickbadhuset för att basta och bada.


Mia och Alice doppar sig, de är tuffa tjejerna och tycker det är kul.



Hanna



Alva badade också även om jag inte fick henne på bild.

Efteråt hämtade svärsonen Jonas hämtmat till oss från Linnea&Basilika.





Vi tog alla olika mat, Harald och jag tog Friterad kyckling med sötsur sås. Vi fick massor av mat så det blev många portioner över.




Till efterrätt hade de köpt olika glass hos Vanilj&Choklad, så goda.



Alva och Alice fick påskpresenter att fixa med.


Tack Mia och Jonas för en mysig middag!

4 kommentarer:

  1. Ni är så modiga!! Imponerad!! Och så gott och mysigt att äta god mat ihop sedan. Mums!! Kram💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, jag vet inte om det är så modigt, det är skönt. Nästa gång du kommer till mig så blir det bastu och bad! Kram

      Radera
  2. Vilken härlig dag! Kramar.

    SvaraRadera