Translate

fredag 12 april 2019

Fredag

Den här dagen har bara försvunnit på något sätt, jag har handlat, städat och fått ordning på det mesta igen. Jag har gjort en sammanställning av vår husbilstur som ni kan läsa här efter detta inlägget. Harald gjorde middagen, Korv Stroganoff med potatis. Var är grönsakerna undrade jag? Jag tyckte det var synd att öppna förpackningen sa Harald haha! Men, maten var jättegod så han blev förlåten.


Efter tre mötte jag dotter Mia med vännen Marie nere på Kvickbadhuset. Så mysigt på alla sätt, prata en stund i bastun och bada.



Marie på gång.


Så även Mia, vi tycker det är så skönt alla tre.



En fantastisk utsikt har vi från bastun där vi sitter.


Min tur, fast vi badar tre gånger, det är lagom.



Ha en härlig helg alla ni som tittar in här!

2 kommentarer: