Translate

lördag 20 april 2019

Familj

Idag har vi varit hos sonen Joel med familj på påskbrunch och det har varit en helt underbar dag. Jag är så glad över att ha fått umgås helt avslappat och skönt med hela min familj. De enda som saknades var barnbarnet Ellinor med sin familj. Egentligen är det det som jag allra mest vill, att få vara nära mina kära, det är inte alltid det fungerar. Anledningen idag var att barnbarnet Wille var hemma på besök och det glädjer mig allra mest. Det börjar gå åt helt rätt håll nu och det var så roligt att träffa honom. En bildserie som vanligt, jag är alltid så stressad med kameran och far hit och dit och ändå lyckades jag inte få något bra foto på alla.


Joel och Petra hade dukat upp en jättegod påskbrunch.




Wille tog emot oss, han fyllde år i februari och fick lite presenter i efterhand.


Wille och barnbarnet Charlie.



Sönerna Andreas och Joel


Svärdotter Ulle och barnbarnet Sanna.


Barnbarnet Rasmus och svärson Jonas. Rasmus sambo Carro var inte med.


Dessa två fina tjejer i familjen, Sanna och Ebba.


Barnbarnsbarnen Edith och Melli, Edith hade mycket sjå med Mellis napp.


En samvaro som pågick lite överallt, både inne och ute, alla cirkulerade och barnen lekte.





Barnbarnet Anna med sambo Tim.



Barnbarnsbarnet Mathèo.


Barnbarnsbarnen Alva, Alice och Edith.


Harald med Melli.


Hanna och Edith.


Sanna och Melli.




Dotter Mia och Wille.





Massor av tack till er, Joel och Petra och alla ni andra för denna fina dag.

6 kommentarer:

  1. En så mysig dag❤️

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder på din stora fina familj och vilket fint väder ni fick. Glad Påsk vidare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, hoppas ni också haft det fint!

      Radera
  3. Ren och skär GLÄDJE!! Blir glad och varm ända in i hjärteroten❤️ Vet hur mycket detta betyder för dig och varmt alls de dina ligger dig om hjärtat!! Och extra roligt att se Wille hemma!! Underbart!! Ni är så fina allihopa❤️ KRAAAAAM

    SvaraRadera