Translate

söndag 28 april 2019

Citrus Twist Kits: Sunday Sketch

Då visar jag en layout idag, herregud, jag lägger alla dessa på hög överallt och ändå lämnar jag över dessa till alla på födelsedagarna. Ja utom de jag gör på mig och Harald och på våra resor. Jag har ingen slags rättvisa eller hur en betraktar detta, utan det blir layouter på de som jag får och har möjlighet att ta foto på. Ibland har jag bett om foto som någon vill ha en layout på, men det händer aldrig så jag tror inte att det är så betydelsefullt haha. Jag kör på iallafall, så länge jag har råd och tycker det är roligt.


Citrus Twist Kits söndagsskisser är alltid så fina och inbjudande att tolka.


Jag har såklart använt mitt kit därifrån, Life Crafted, jag älskar dessa kit. Foto på barnbarnsbarnet Melina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar