Translate

måndag 15 april 2019

Challenge YOUrself

En layout till månadens utmaning hos Challenge YOUrself.


Min favoritledighet eller något sådant. För mig var det ett lätt val.


Jag målade lite penseldrag på den vita cardstocken och sedan är det olika mönsterpapper som jag stansade ut cirklar av. Även fotot på mig (som det ska vara) stansade jag ut som en cirkel. Lite texter, stämplade ord och symaskinssöm. Jag vet inte riktigt var fotot är taget, jag hade fotot liggande. I varje fall så är det mina absoluta favoritledigheter, att få snorkla och utforska vattenlivet.

5 kommentarer:

  1. I absolutely love the fun and fabulous photo of you from your favorite holiday! And I especially like the beautiful page you created with it. Thank you so much for joining us at Challenge YOUrself this month. We are very happy that you did!

    SvaraRadera
  2. Bara håller med Sharon!! Detta är brilliant. Du och cirklar det är bara nåt särskilt!! Så bra!! Kram

    SvaraRadera
  3. Så snyggt Christel! Dina cirklar gör att man känner sig som i vattnet med dig. Tack för att du delar med dig till oss på Challenge YOUrself! Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. LOVE the paint on your background - Beautiful and creative layout!- Thanks for playing along with us at the Challenge YOUrself Blog!

    SvaraRadera