Translate

onsdag 6 november 2013

Morgonpromenaden

En lång runda idag, 8,0 km, jag skulle handla på ICA på hemvägen så först ut till Lerberget och därom tillbaka. En ljuvlig morgon, jag tycker om när det är stilla, ingen vind som härjar runt. Jag hittade lite färgkombinationer idag, kanske att kunna användas till scrapperiet.

Skylten vid badet, Kovacs har en släng av storhetsvansinne, men visst, jag tycker såklart också att vi har Sveriges finaste beach! (fast jag tror att det finns fler)




Vraket jag hittade förra året har bytt plats, fortfarande läckert!

Detta huset gillar jag!

Höganäs enda höghus, jag tycker om det, tycker att det är kul att fota det. Fler såna!!!!
 

Systembolagslokalerna börjar bli klara ser det ut som. Kan undras när det är invigning? Några extrapriser kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar