Translate

onsdag 13 november 2013

Promenad och annat

En liten kort promenad idag på 2 km på väg till mitt uppdrag jag har.  Tidigt, satte klockan idag, haha, det går ju inte an att ligga halva förmiddagen när programmet är fullt.

Solen är på väg upp


och höghuset står i ljuset.
 
Harald mötte Wille efter skolan för lite spelning och jag gjorde plättar. Om någon kanske undrar var alla maträtter tar vägen så har vi frystömning och den är dryg kan jag säga. Jag måste göra plats inför julen.



 
Wille ville sy på min symaskin och vi letade fram tyg som han ville sy en påse att ha saker i. Han var bra på att sy och hanterade det mesta själv med lite instruktioner.


Jäkligt nöjd var han och jag gladde mig över intresset. Jag har lite mer än 4 banankartonger med tyger och då har jag ändå rensat ut.

6 kommentarer:

  1. Duktig Wille! Kulpåse kanske?

    SvaraRadera
  2. Wille är härlig, iallafall för oss utomstående, han frestar nog sina föräldrar, men vilka barn gör inte det i perioder?

    SvaraRadera
  3. Tänk så härligt att ha en farmor med massor av lådor med fina skatter i..:)
    Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, synd bara att jag flyttat så mycket (och bott i båt), jag ångra en del som jag slängt.

      Radera