Translate

lördag 30 november 2013

Röra

Jag blir så irriterad över hur jag har det. Det är så fullt i alla skåp så allt bara ramlar ut hela tiden. Jag svär och domderar och det är värst när jag är stressad och så här i jultider när alla grejor ska fram som är längst in så blir jag vansinnig. Jag måste fortsätta organisera så det kanske kan bli bättre fast jag vete fan hur. Idag har jag härjat runt och ordnat med presenter, slutfört en scrappresent och allt blir bara rörigare, jag har helt enkelt för många att tänka på, mitt huvud räcker inte till. Jag har gjort iordning lite inför 1:a advent utan att vara särskilt nöjd med det, jaja, herregud, det är en annan dag imorgon.
Cykeln behövde luft och det fick den så att jag kan cykla fortare. Den här lilla pumpstationen finns fortfarande vid Höganäs AB:s kontor

Adventsljusstaken blev klar.

Likaså ny fyllning till dörrkransen.

Samt ny plantering tanför ytterdörren.
 

5 kommentarer:

  1. Ojoj Titte...det blir jul ändå, man får släppa taget på en del grejer. Men det är väl som man säger att som pensionär har man mycket att göra....:))..Men du åstadkommer jättefina grejer.....Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaja Gunnel, ibland får jag klaga lite.....

      Radera
    2. Ja det får du och delat "smärta" blir halv "smärta"..

      Radera
  2. Alltså du har inte kommit med min adventskalender än .. ?

    SvaraRadera