Translate

onsdag 20 november 2013

Scrappat

Jag har hittat en ny sajt Hobbyworld som har en fin skiss i sin novemberutmaning. Den ser ut så här

 
I utmaningen skall också användas blommor och t ex blingstenar. http://hobbyworld-se.blogspot.se/2013/11/novembers-tavling-challenge-in-november.html

 
Denna layot är nog rätt ovanlig för mig, blommor är inte riktigt jag fast det händer att jag använder det. Ibland kan jag hitta ett foto där jag tycker det passar och detta fotot är på mig som brudnäbb 1954, tyvärr är det lite mörkt. Jag var inte riktigt van att sitta ner lugnt och stilla och "uppföra" mig och har besticken i högsta hugg. Jag har använt papper från Maja Design, tårtpapper och spets från en gammal näsduk.

2 kommentarer:

  1. Den blev ju jättebra även att du inte tycker att vissa saker inte är din grej. Måste tillägga att du är en söt brudnäbb!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ulla! Jag var nog lite obekväm, haha

      Radera