Translate

måndag 25 november 2013

Promenad

Sovmorgon, verkligen en sovmorgon och uppstigning med en "vingabröten" kropp. Fredrik hade lånat en undervattenskamera som han och Joel filmade med en massa. Jag har försökt lägga ut videoklipp här men det går inte. Någon som vet varför? Något jag glömde skriva igår var att jag var med på ett vattenaerobicspass och vad roligt det var. Det skulle jag kunna tänka mig göra om det finns. Nåja, nog om Lalandia nu, jag kom så småningom ut på en promenad som blev en lunchpromenad i det vackra höstvädret. Invallningen ut till Margreteberg och tillbaka samma väg, jag behövde vattenplasket, 7,0 km blev det och jag tappade bort mitt virkade pannband.
 
Vackert vågmönster i sanden.


Dom vände rumpan till!

Nu börjar även nyponen skrumpna, men dom får en ny chans till sommaren.

Och där kom favoritvyn!



En glimt av Aeolus som ligger fint i vintervila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar