Translate

lördag 22 september 2018

Fotomara

Idag åkte jag med fotovännerna Claes och Bitte till Åstorp för att vara med i en Fotomara där. Det är ett skiftande arrangemang som fotoklubbarna skiftas om att anordna. Det är en riktigt rolig grej, att gå omkring och fota 10 olika motton, bara ta ett foto av varje och det är strikta regler vilket kan bli ganska nervöst.



Vi samlades i Kulturhuset i Åstorp.


Det var bara att ge sig ut i blåsten och fotografera, mottona måste också tas i rätt ordning så det blir mycket gående hit och dit. 


Claes, Bitte och Eva från vår Fotoklubb.



Ibland möttes vi.


Inlämning av bilderna efterhand som vi var klara och fika både före och efter. Denna gången lyckades jag utan att klabba till det.


Eftermiddagen har jag ägnat åt att fortsätta med att göra små paket av utsorterade scrapsaker. Det tar jättelång tid och jag vill bara bli klar. Har bestämt mig för att låta bli att göra något annat nu innan detta är klart.


Vi fick besök av sonen Fredrik och en mysig pratstund, tack för det!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat med fotografering och fixande av kit!! Du gör det så bra!! Och mysigt med besök av familjen💗 KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du, bra och bra, himla jobb till kanske ingen större nytta! Kram

      Radera