Translate

lördag 8 september 2018

Scrap the Boys

Igår, mitt i scrapstädningen, gjorde jag ändå en layout. Jag kan liksom inte låta bli. Jag lät också min Silhouttemaskin jobba lite, jag får inte vänta för länge med att köra den för då har jag glömt hur jag ska göra.
Denna månaden är temat hos Scrap the Boys Baby också ska det vara pojkar såklart.



Jag använde äldre papper, bakgrund från American Craft också en massa remsor. Pappret med rundlarna är som jag kört i skärmaskinen och dekorationerna är nyare från mina kit hos Citrus Twist Kits. Symaskinen har också fått jobba en del. Foto på mitt barnbarnsbarn Mathèo, visserligen ett år gammal här, men får väl ändå betraktas som baby.

14 kommentarer:

  1. Hello my dear, such a beautiful cutting behind that sweet photo!! Good job with the cutting - machine!! Love it!! Thank you so much for joining us at STB!! Have a nice day. Xoxo Heike

    SvaraRadera
  2. Love this!!! The strips, stitching and die cut! Perfect! Thanks for sharing with us and joining the challenge at STB :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Sue! I am so happy you like it!

      Radera
  3. Absolutely lovely! Just love that bright stripes and circle cut file that add a dimension! The best! Thanks for joining us at Scrap the Boys.

    SvaraRadera
  4. Heeelt helt underbar! Härlig design med remsorna och det utskurna. Jättefint!!! KRAM💙

    SvaraRadera
  5. I really like the hearts background with the strips. Thank you for joining us at STB!

    SvaraRadera
  6. Beautiful take on this month's challenge, thanks so much for joining us at STB!

    SvaraRadera
  7. A totally gorgeous page with the strips and the cut file. Lovely work and thanks for joining us at Scrap the Boys.

    SvaraRadera
  8. i love this ! lovely background

    SvaraRadera
  9. Gorgeous, I love the cute file and strips of paper. Thanks for joining us at STB!

    SvaraRadera
  10. I absolutely like the layers of black and white background, bright stripes, white circles and a black and white photo with the bright embellishments.Thanks for playing along at STB challenge!

    SvaraRadera