Translate

söndag 9 september 2018

Lördag på Väla

Jag är helt förvirrad i dessa valtider, råkade se nu att jag inte lagt in inlägget från igår. Jag fattar ingenting. Iallafall så fick jag frågan på morgonen om jag ville hänga med dotter Mia till Väla köpcenter. Jag tackade ja eftersom vi ju ändå vill ha en pratstund på helgen när hon är ledig.


Lite fick jag ju shoppat också, en födelsedagspresent och några burkar till mina scrapbookingsaker. Jag köpte också några små assietter som är bra när vi har gäster och har en fördrink med tilltugg, då är alltid vanliga assietter för stora.


Ja så bjöd Mia på fika och vi kunde prata vidare.


Vi väljer vars en kaka och delar på dom, detta var mitt val och Mia en minimuffins. Jag höll dock på att dö när jag såg grädden, nästan större än kakbiten och vi åt den inte. Kakorna var gudomligt goda!


Tack för trevliga timmar min goa tös!

2 kommentarer: