Translate

fredag 28 september 2018

Fredag

Imorse försov jag mig, skulle ju på Friskis kl 9 och vaknade fem i. Den vinkonsumtionen igårkväll tog ut sin rätt, men roligt var det. När jag tagit mig igenom disken gick jag en promenad istället.


Jag gick invallningen i frisk vind så jag fick ont i öronen.




Fotovännen Bitte visade mig bilder på en kille som målar graffiti lite varstans och som är så fina. Jag letade och hittade två på invallningen idag. Jag gillar när jag har något att leta efter. 





Bland annat fick jag denna fina igår som är köpt i Affären på Storgatan. Visst är det en rolig grej? Luffarschack, den får nog följa med i Boris.
Ikväll är det en skön kväll i TVsoffan.

2 kommentarer:

  1. En promenad passade nog bättre!! Du får ta bomull i öronen och mössa lika som jag. Vilka läckra bilder!! Kram på dig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du, jag tänkte på dig idag och saknade bomull i öronen! Tack, tack, kram

      Radera