Translate

lördag 1 september 2018

Citrus Twist Kits: Sunday sketch

Idag bjuder jag på ett misslyckande, eller iallafall blev det inte alls som jag tänkte mig. Ibland vill jag testa ett annorlunda bakgrundspapper, men det här blev liksom alldeles för rörigt. Citrus Twist Kits söndagsskiss som brukar vara så rolig att göra slutade med irritation.



Jag har använt augustikitet med några saker från julikitet. Jag skulle haft den vita bakgrunden lite större så själva kvadraten synts mer. Efterklok alltså. Foto på barnbarnsbarnet Mathèo när han sitter med mobilen och lyssnar på Hasse Andersson. Han blir hellycklig när låtarna kommer haha!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker iaf om den❤️ Så full av kärlek och glädje! Se det så här, testa med en större vit ruta nästa gång istället, roligt att utmanasig och testa nytt! Glädje!! KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, haha, jag skrattar nu när jag ser den! Ja jag såg ju det samtidigt som när jag gjorde den tyckte jag det var synd att dölja alla texterna. Dumt! Kram

      Radera