Translate

tisdag 4 september 2018

Paper Issues: Keep it Sketchy

Jag kastade mig direkt in till scrapbordet igår när väl allt var uppackat igen. Det är det bästa. Jag gjorde månadens första layout till Paper Issues. Där finns massor av olika utmaningar att välja på och jag gjorde det lätt för mig och började med Keep it Sketchy.



Jag har använt julikitet från Citrus Twist Kits och plockade ihop några & från gömmorna. Foto på barnbarnen Ebba och Wille från i sommar när de var med oss i husbilen, här på Möns Klint i Danmark.

2 kommentarer:

  1. Supersnyggt!! Så fräscht och läckert! Ja visst är det det bästa sättet att koppla av, scrapp!!❤️
    Tack för härlig inspiration😍😘

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja en så härlig avkoppling det är och timmarna bara flyger iväg! Kram

      Radera