Translate

fredag 20 september 2019

Husbilstömning

Idag har det stora arbetet med att tömma Boris startat. Jag känner mig helt sorgsen och luften har gått ur mig totalt. Inte så mycket för att lämna bilen, jag är färdig med den, men över det eviga flyttande av saker. Har jag gjort något annat under de senaste 20 åren? Ibland blir jag så trött på mitt liv och på vad jag håller på med. I all denna röran så har jag flera projekt som ska göras och jag orkar inte riktigt. För att inte tala om dessa skitaffärer vi gör hela tiden.


Varför har vi ens så mycket saker i bilen? Och allt ska tvättas igen och skuras i hela bilen. 


Dagens middag gjorde ju inte saken bättre. Det var jag som gjorde den, kan inte ens skylla på Harald för avsaknaden av grönsakerna.

Ursäkta gnällinlägget! Jag önskar er en trevlig helg, värmen ska komma åter, kanske jag ska ta ett bad, då blir det nog bättre!

4 kommentarer:

  1. Vissa dagar känns värre än andra, men du hittar alltid på något så det blir bättre. Tänk nu på att du i avsaknaden av grönsaker gjort Harald glad, då din tallrik ser likadan ut som hans. Allt behöver inte vara fulländat utan ibland blir det bara som det blir. Ser framemot ditt reportage om kalaset ni skall till. Önskar er båda en skön och avslappnande helg. Kramar till er båda.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja jag försöker hålla uppe humöret även om det tar emot, men ibland skulle jag bara vilja packa ihop! Kram

      Radera
  2. Tänk att även du min vän får ”gnälla” ibland❤️ Behöver jag påminna om att du har ständig värk dessutom, det gör att barriärerna man brukar ha liksom inte finns längre... Dessutom är vi båda känslomänniskor och allt av förändring, även dom självvalda och bra valen, skapar en gungning i känslolivet. Snart, kommer du att ha orken för dina projekt igen, jag lovar! ❤️❤️❤️ KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för all uppmuntran, vi håller varandra uppe så gott vi kan! Kram

      Radera