Translate

söndag 22 september 2019

Söndag

Idag fortsatte vi med att ta hand om sakerna från Boris husbil. Lite saker till ner till vårt förråd och vi fick tack och lov köra bort madrasser, täcken och kuddar till sonen Andreas och förvara dem i deras källare fram till att vi får den nya bilen. Vi stoppade i svarta plastsäckar och även i vacuumpåsar och körde bort.


Andreas bjöd på en kopp kaffe och pratstund. Han hade fars gamla klocka framme, så fin den är, jag blir lite ledsen.


Jag mötte dotter Mia och vi tog en promenad tillsammans, inte så långt, men skönt.


Jag postade det påskrivna köpekontraktet till vår nya husbil så nu är det ingen återvändo!


Vi gick till Gruvtorget och Mursten och genom Kaptenens trädgård.


Mia visade mig en märklig trädgård som ligger bakom här, jag har faktiskt aldrig sett något liknande.


Hela trädgården var en hög häck.


Jag fattar inte hur de klipper den.




Jag hittade en "smällebärsbuske".


Fin grind med en bärbuske bakom i samma färg.

Tillbaka hemma fortsatte jag med en massa som hänger efter och satte igång med all tvätt från bilen. Fortsättning imorgon. Jag är så vansinnigt trött kan jag tillägga. Hur ska det bli undrar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar