Translate

torsdag 2 januari 2014

10 bästa LO 2013

Så här års lägger många scrappare ut sina bästa LO och jag tycker det är roligt att titta runt på bloggar. Trots att jag var ute och seglade fanns det 67 st som jag gjort under året och jag valde de som jag helt spontant tycker om utan tanke på något annat. Här kommer dom.










 
När jag tittar på dessa 10 så förstår jag, vilket är likadant när jag ser andras, att jag tycker om ljusa färger och gärna vit bakgrund. Under 2014 hoppas jag få tid att lära mig mer, att testa nya saker och skulle egentligen vilja gå på workshops och liknande. Tyvärr finns det inte så mycket i Skåne där jag bor. Men jag älskar att "scrappa" och efter helgerna ser jag fram emot mer tid igen för det.

3 kommentarer:

  1. Lycka till med dina scrappar i fortsättningen. Dessa är jättefina!

    SvaraRadera
  2. Så fina....:) Gunnel

    SvaraRadera