Translate

fredag 31 januari 2014

Scrappat

Två nya layoter, den första är utifrån Veckans Skiss veckoskiss, en fin skiss att utgå ifrån.

 
Jag har använt blå cardstock som jag stämplat lite på, syns inte så mycket men det vill jag inte heller. Mönsterpapper och dekorationer från FancyPants och tunt broderigarn. Jag har mycket sådant i mina gömmor efter mor som broderade mycket. Det kommer till användning allt emellanåt, det du mor! Fotot är gammalt, jag tror från 1979 men kan också vara 1978 med sonen Joel. Det roliga är att det är precis samma motiv som jag idag fotograferar nästan varje dag, ja inte Joel förstås.


 
Nästa layout är inte efter någon skiss för ovanlighetens skull. Den var lättscrappad med ett mönsterpapper från FancyPants som liksom redan är mer eller mindre färdigt. Gruppfoto från i julas med maken Harald, hans barn och barnbarn.
 

2 kommentarer:

  1. Så fint med garn istället för "färdigstansade krusiduller". Jag har gjort en scrap som jag är missnöjd med och ska kasta. Du är så duktig. Kul att se.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är bara att börja om Gun, sånt händer!

      Radera