Translate

söndag 11 november 2018

72-timmars scraputmaningar

Det finns en svensk Facebookgrupp som heter 72-timmarsutmaningar där medlemmar får anordna egna utmaningar med ett litet pris. Det är roligt, mycket aktivitet där. Just nu pågår en utmaning som jag är med i, ni har idag på er att medverka. Denna utmaningen går ut på att göra ett julkort med en liten historia/saga. Jag löste det såhär.


En liten box med tre små tags inuti.


Första tagen med julgranen som ska in i huset.


Andra tagen med pepparkaksfigurerna.


Också tredje tagen med God Jul och julaftonspaketen.

Jag var med i förra utmaningen också, då var det ett julkort med icke traditionella färger, någon metall och något textilt.


Där var detta mitt kort med Kaisercraft serie Sparkle och embossade granar.

2 kommentarer:

  1. Meeen så mycket fint du gör!! Tack för all input! Behöver jag nu för att få igång detnna ringrostiga Scrapmoster🙈❤️😘

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, du kommer igång med råge, det är jag helt säker på! Härligt att du är hemma igen! Kram

      Radera