Translate

onsdag 28 november 2018

CASology

Skönt att en del saker fungerar igen, att jag inte kunde högerklicka var boven i mycket. En sådan simpel sak tycker en att jag skulle kunnat fixat själv, men jag har alldeles för dåliga kunskaper. När jag hänger med supporten via delad skärm går han in på saker som jag inte har en aning om. För några år sedan gick jag en kursdag på Kullagymnasiet men det var så grundläggande så för mig var det inte något nytt. Iallafall, idag visar jag ett kort till CASologys veckotema som är Girl!



CAS, clean and simple som det ska vara.

8 kommentarer:

  1. Äääälskar detta!! Toksnyggt!! Och jag förstår dig helt och fullt!! Det är inte lätt att hänga med i datorvärlden!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag blir så glad för din uppmuntran.

      Radera
  2. This is adorable. Love that image and how you framed it. Thanks so much for playing along at CASology this week.

    SvaraRadera
  3. Clean & simple perfection! Thanks for sharing with us at CASology!

    SvaraRadera
  4. Sweet design and wonderful encouragement. Thanks for joining in the fun as CASology this week.

    SvaraRadera