Translate

lördag 3 november 2018

Alla Helgons Dag

Alla Helgons Dag idag, men den har gått obemärkt förbi här hos oss. Jag tänker så ofta på dom som inte finns i mitt liv längre, saknar så, men tänker med glädje på allt de gett mig. För mig behövs ingen särskild dag. Imorse gick jag hem med Hilda, familjen kom hem under natten från sin semester i London. Jag väckte dem, Hildas mat var slut så jag kunde inte vänta längre.



Det har varit roligt att ta hand om henne, hon är en sådan snäll och fin hund.
Jag fortsatte och gick invallningen hemåt.




Det har varit ett härligt höstväder idag, annars är det den tråkigaste tiden där på invallningen.





Solen börjar stå lågt på himlen!



Hamnplanen är full med båtar nu, jag slås av så fort det går mellan dessa upptagningar och sjösättningar.



Vi hade Bakad potatis till middag med en kycklingröra med curry, gott! Vi kunde festa på en god choklad som vi fick av Londonresenärerna.

2 kommentarer: