Translate

fredag 16 november 2018

Paru´s Card Making Challenges

Oj, vad det går undan här hos mig nu med kort även om jag sticker emellan med layouter också. Nu kan jag inte backa längre med att jag anmält mig till att sälja kort på julskyltningssöndagen. Så ser ni något kort ni vill ha så kom och titta och kanske köp! Jag tycker det är pinsamt, men får försöka komma över det. Kanske det kommer att kännas kul att stå där.


Jag är ju annars glad för att vara med på olika utmaningar och idag visar jag en tag till Paru´s Card Making Challenges.



Det finns ju mycket att tacka för så denna kan nog vara användbar!

Några andra tags som inte är till någon utmaning visar jag också.



Alla kort och tags som jag kommer att sälja är olika så det finns mycket att välja på.

4 kommentarer:

  1. Så kul att du vågar och jag ser framemot att kolla vad du har. Jag har ju inte så långt att gå om det nu inte är bra väder. Lycka till! Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja välkommen du, skönt om någon stannar och tittar haha! Kram

      Radera
  2. Så jättefina allihopa!! Åhh!! Du kommer att få sälja dina fina alster. Heja!!❤️🙌🏻

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja jag vet inte det Anna, men jag ska ju skicka julkort själv tänker jag. Kram

      Radera