Translate

måndag 26 november 2018

Måndag

Friskis och Svettis på måndagsmorgonen är en bra start på veckan. Det har varit en sådan vacker dag och imorse var det frost. När jag jympat klart stannade jag och fotade lite på hemvägen.








Resten av dagen scrappade jag mest, jag har fått lite beställningar på flasktags så jag gjorde en massa sådana. Harald fixade middagen idag och han gjorde en äkta Haraldmiddag, alltså schnitzel. Allt var gott utom köttet haha!


Jag skulle ringt supporten på Apple, men orkade inte riktigt, gör ett försök imorgonförmiddag. Jag kan inte kommentera bloggar och inte svara här, så ni vet. Jag skulle ringt sjukgymnasten också, det blev inte heller av trots min onda rygg. Bra och skriva det här så känner jag en viss press haha! 

4 kommentarer:

  1. Du är så duktig som kommer iväg på den gympan ❤️🙌🏻 Och vilka fina foton! Vackert !! Hoppas du orkar med din dator idag och att du får bra hjälp nu så detta problemet är väck sen❤️ KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja detta med datorn blev verkligen en följetong, men nu hoppas jag det ska klara sig några år till! Kram

      Radera
  2. Du fick lite grönt på tallriken i dag! ����

    SvaraRadera