Translate

tisdag 6 november 2018

Tisdag

En längre promenad idag, äntligen, skönt väder och jag fick ta av mig jackan.




Det är svårt att fatta att vi är en bit in i november.




Jag sitter mycket vid scrapbordet just nu, jag älskar det och julkorten produceras i strid ström. En paus blev det när vi fick besök av barnbarnet Jonathan med Edith.


Mysigt att de kommer upp till oss!


Barnbarnen Ebba och Amanda skulle komma och äta middag hos oss ikväll. Joel och Petra var iväg för att hälsa på Wille och även medverka i den neuropsykiatriska utredningen som görs i Örebro. Jag pratade med dom i telefon och de var så nöjda med allt och Wille mår bra. Jag har tagit ett foto från Facebook, jag saknar den pågen.




Önskemiddagen var Kalops och Pannbiff med brunsås i andra hand haha! Det blev Pannbiff!



Så roligt att ha dem här hos oss!

2 kommentarer: