Translate

torsdag 29 november 2018

Torsdag

Imorse kom jag iväg ut tidigt, jag gick bara hem till dotter Mia för att utföra mitt strykuppdrag.


Idag har det varit ett riktigt ruggigt väder med hårda vindar och regn.


En bra dag till bakning tyckte jag.


Lussebullar med saffran som jag alltid längtar efter. Jag använde detta receptet.https://mittkok.expressen.se/recept/lussebullar-vart-basta-recept/




Ikväll var det medlemsmöte i Fotoklubben, bland annat redovisning av senaste månadstävlingen med tema Smultronställen. Jag fick ingen placering denna gången.


Grattis till de tre bästa bilderna!


Claes höll i mötet denna kvällen. Trevligt som alltid.

2 kommentarer:

  1. Heja heja!! Du är så duktig dom sköter dina uppdrag och bakar och grejar!! Gott gott med saffran❤️❤️❤️ KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ta ett litet flyg hit och fika med mig! Kram

      Radera