Translate

måndag 25 februari 2019

Gekås Ullared

Jag har åkt med Asplunds Buss till Ullared tillsammans med Haralds syster Karin. Bussen gick tidigt imorse strax före halv åtta och körde tillbaka från Ullared kl tre.


Däremellan var det bara shopping, jag hade gjort en lång lista på allt möjligt, lite kläder, lite till hemmet, lite till Boris och mat, rätt mycket blev det. Vi bestämde tid och tog en kort paus, Karin hade gjort mackor med stekt ägg och bacon, mättande och gott.






Jag somnade på vägen hem, jag blir helt slut, tack och lov är jag inte ensam om att bli trött. Men, nu har jag handlat vad jag skulle och nästan ingenting oplanerat. Duktig känner jag mig och nöjd med dagen.

2 kommentarer:

  1. Heja dig!! Bra jobbat! Så klart att du blir trött❤️ det är tröttsamt att shoppa och allt folk och resan!! Du är mänsklig!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja nog är det så, tröttsamt! kram

      Radera