Translate

onsdag 20 februari 2019

Onsdag

En solig morgon och efter min långa frukost gav jag mig iväg på cykel, längtade lite efter nya vyer. Mina tulpaner hade fått ett nytt utseende imorse, jag tyckte de är fina.


Det fina vädret lurades lite, vinden vid havet var skitkall. Jag satte cykeln i Lerberget och gick till Viken, det var längre än jag mindes, men jag ville fram till badhytterna. Det var dessutom tungt att gå i den lösa sanden som var i långa sträckor.




Dagens bänk!






Jag missade bänken igår så det fick bli två idag!




Jag älskar dessa badhytter. Därefter gick jag tillbaka och det var kallt och jag blev så trött, bara längtade efter min cykel. Jag kom hem iallafall. 
Senare på dagen körde jag och Harald in till Helsingborg, Harald skulle sola på Hudkliniken som vanligt och jag skulle på Mammografi. Är inte detta slut snart undrade jag, nej, vartannat år tom det året du fyller 74. Så en gång till, det är så konstigt det där, nu börjar det bli så att jag kan säga att en sak är sista gången i livet.

4 kommentarer:

  1. Jag tror att jag behöver komma hem🥰

    SvaraRadera
  2. Dom badhytterna som sagt!! Såå fina!! Fina scrapbilder!! KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tänkte extra mycket på dig Anna! Kram

      Radera