Translate

lördag 23 februari 2019

Lördag

Lördagar nuförtiden känns sådär lagom tradig. Vardagar är bäst. Jag startade med en promenad, ganska kallt men ändå fint.


Jag gick invallningen och svanarna var där med sina fjolårsungar.





Campare på plats! Nej, jag vet inte det var folk som höll på med sina flygskärmar. 


Dagens bänk(ar)! 

Tillbaka hemma var jag nere och städade i Boris, nu är det klart att bara packa ner.


Nydiskade glas i skåpet.


Rent och snyggt på toaletten, det var faktiskt inte särskilt smutsigt så det var fort gjort. Nu ska vi bara bestämma vart vi ska köra och när.

4 kommentarer:

  1. Ser framemot era resplaner. I dag skiner solen så du är väl ute på din morgonpromenad. Ha jättehärlig söndag. Kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det gör jag också Ulla, ser fram emot resplanerna haha! Kram

      Radera
  2. Åhh!! Avis på er! Härligt med resplaner! Vi nöjer oss med en resa till Fjällnäs nu på Sportlovet vi. Inte så tokigt det heller. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, åka till fjällvärlden har jag också velat, det är jag avis på! Kram

      Radera