Translate

söndag 10 februari 2019

Scrapträff

Denna gången kom jag iväg till scrapträffen i Helsingborg. Det värsta är att packa och sedan är det bara så kul. Vi var inte så många idag, men så lugnt och skönt.


Jag har mycket och rörigt på min plats.


Karin som håller i träffarna fick lite tid för sig själv idag. När hon inte skulle hjälpa mig att binda in ett album, jag gjorde fel hela tiden, jösses vad jag är korkad!


Eva bredvid mig hade bättre ordning.


Hege målade istället som hon brukar.


Linda är nästan i min klass med grejor.


Eva och jag stod utanför och väntade på att bli insläppta, jag med en enorm resväska och hon med några kassar. Jaja, hoppas det inte mäter hur det ser ut i huvudet, alltså rörigheten, inte innehållet.


Dagens produktion på fem deltagare. Tack för en trevlig dag!
Ikväll är jag trött, orkar inte mycket mer!

2 kommentarer:

  1. Härligt härligt!! Vad mysigt! Klart det ska vara rörigt när du skapar💖 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så blir det, numera försöker jag röja efter varje sak jag gör, det underlättar lite. Kram

      Radera