Translate

onsdag 20 februari 2019

Julkort

Nu tror ni säkert att jag är helt galen, men ja, jag har gjort ett julkort! Jag har börjat hänga med i gruppen 72-timmarsutmaningar på Facebook. De har under året regelbundna utmaningar som hänger ihop och då vill jag ju försöka vad det än är för utmaning. Denna gången var det en julkortsutmaning och inte nog med det, på kortet skulle innefatta jultext, ett djur, sömnad av något slag, en knapp, ett band, en krydda och ett hjärta. Jag har packat undan alla mina julsaker, men löste det ändå utan julsakerna, en dies hade jag dock tillgängligt och kunde stansa ut en godjultext.


Haha, jag hade rätt roligt faktiskt. Jag tyckte själv att jag löste det där med kryddan på ett roligt sätt, det är svartpepparkorn. Jag skiter i julen just nu! Jag vann inte haha! Det hade jag inte väntat mig heller, alla som är med i denna gruppen, jag tror det var 34 st kort som kom in, har en lite annan stil än jag och det är alla som lämnat in som ska rösta på ett kort. Jag tycker ändå det är roligt att vara med, bra med lite olika stilar.

2 kommentarer:

  1. Glädje!! Underbart kortnummer! En klar vinnare för mig❤️ KRAAM

    SvaraRadera