Translate

tisdag 6 augusti 2019

Citrus Twist Kits

Ja då kommer den första layouten på väldigt länge. Egentligen skulle jag göra kort inför vår försäljning, men kunde inte låta bli. Jag har längtat efter att göra layouter och jag har så många foto, bl a från resan till Teneriffa.


Jag har använt söndagsskissen 28/7 från Citrus Twist Kits som inspiration,


Jag har använt julikitet från ovannämnda Citrus Twist Kits. Det är mitt sista kit därifrån på ett tag iallafall. Jag får väl se hur valuta och importskatter utvecklar sig. Men, jag har fortfarande mycket material att använda från kiten så än så länge känns det lugnt. Foto här från Teneriffa med dotter Mia med son Jonathan, svärdotter Hanna och barnbarnen Alva, Alice och Edith. Härliga minnen.

2 kommentarer:

  1. Älskar denna!! Så trist med denna moms och hanteringsavgifter. Hoppas det blir bättre så du kan börja igen. Du får verkligen dessa kit att bli ännu bättre!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är du alldeles för snäll och ja, jag önskar också att jag kan komma tillbaka till kiten igen. Just nu är ju inte heller valutan så bra! Kram

      Radera