Translate

fredag 9 augusti 2019

Fredag

Sommaren håller verkligen i sig och efter lite moln under förmiddagen kom solen. Jag städade källarförrådet och släpade upp en del saker till vår försäljning nästa helg. Jag får gått igenom och städat en massa tack vare det. När jag var klar var jag badsugen och cyklade ner till badet. Ett underbart bad, så uppfriskande på något sätt.


Det är där upp jag vill, på den vita klätterkudden, men jag behöver hjälp med att komma upp på den första pontonen. Jag får hålla tillgodo med att dyka från trampolinen på flotten som inte syns här.


Harald kom också ner en stund.


Vilken gammal tanta!


Senare på eftermiddagen fick jag besök av dotter Mia och hennes vän och kollega Marie. De har börjat jobba idag, men hann titta upp ett tag. Maries dotter Wilma var också med.



Jag gjorde glassupplägg till fikat. Gott!

Nu är det nästan dags att önska trevlig helg till alla, många har börjat jobba och snart börjar skolorna. Det är bara vi pensionärer som har helg varje dag.

1 kommentar: